چرا در سیم بکسل از آهن استفاده می شود
پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
چرا در سیم بکسل از آهن استفاده می شود
چهار شنبه 2 تير 1400 ساعت 16:9 | بازدید : 45 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟
سیم بکسل به دلیل استحکام و فلز مشهور است و از فلزات آهنی در تمام مراحل ساخت استفاده می شود. پس چرا فلزات آهنی و آلومینیوم ، مس و سایر فلزات نیست؟

طناب بکسل در جرثقیل ها و مکان هایی که بار سنگینی وجود دارد استفاده می شود و باید از ایمنی بالایی برخوردار باشد. به عنوان مثال ، همانطور که در بالا ذکر شد ، جرثقیل های کوچک و بزرگ برای بلند کردن بارهای سنگین از زمین استفاده می شوند و انواع مختلفی دارند ، اما اگر این طناب های بکسل از فلزات مشابه مانند برنج یا آلومینیوم یا آلیاژهای مختلف ساخته شده باشند ، چه می کنید؟

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلزات آهنی ساخته شده است؟ 2

فلزاتی که ذکر نشده اند ، فشار و حجم زیادی از بار را تحمل نمی کنند و پاره می شوند یا به هیچ وجه قابل استفاده نیستند ، بنابراین فقط یک نوع ماده وجود دارد که می توان از آن برای ساخت سیم بکسل استفاده کرد و آن فلز آهن خالص است. یا ترکیبی که بهترین نوع سیم بکسل است.

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلزات آهنی ساخته شده است؟ 4

ویژگی های سیم بکسل
طناب های یدک کش نباید خیلی خشک باشند تا بسیار شکننده باشند و انعطاف پذیر برای تاب نخوردن باشند. . . باید چیزی بین این دو گزینه وجود داشته باشد ، سیم بکسل باید انعطاف پذیر باشد تا در اثر بارهای سنگین به دلیل انعطاف ناپذیری پاره نشود.

چرا فلز آهن؟
در مقایسه با سایر مواد اولیه و موارد مشابه ، فلز آهن دارای انعطاف پذیری و مقاومت زیادی در برابر فشار و وزن بالا است و بنابراین سیم بکسل از فلز ساخته شده است که منجر به کیفیت بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و وزن بالا می شود

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلزات آهنی ساخته شده است؟

نحوه ساخت سیم بکسل
همانطور که ملاحظه می کنید سیم بکسل از ابتدا نیست ، اول از همه یک فلز آهن خالص یا ترکیبی است و به صورت یک نخ ضخیم تولید می شود و توسط دستگاه های مربوطه پیچ خورده و انواع مختلفی دارد و کابل و طناب بکسل در مرکز. سیم استفاده شده ضخیم تر و لایه های خارجی آن نازک تر است. هر مدل طناب بکسل کاربردهای مختلفی دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و البته می تواند در مرکز سیم باشد. وی همچنین از مغزهای مختلفی مانند کناف استفاده کرد ، به عنوان مثال طناب های بکسل مورد استفاده در جرثقیل ها با طناب های مرده وینچ یا زیپ لاین متفاوت است و هر کدام برای کار خود طراحی و مهندسی شده اند.

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلزات آهنی ساخته شده است؟ 1

کاربردهای سیم بکسل
طناب بکسل در صنایع کوچک و بزرگ کاربردهای زیادی دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال ، صنایع بزرگ شامل کارخانه ها ، شرکت های پتروشیمی ، حفاری و راه سازی است.

کاربردهای مختلف شامل جرثقیل های تاجی است که از ابزارهای بسیار مهم در راه سازی هستند. البته جرثقیل های کوچک و بزرگ دیگر نیز از طناب بکسل استفاده می کنند و این به این معنی نیست که فقط جرثقیل های برج از طناب بکسل استفاده می کنند.

سایر کاربردها شامل کشتی سازی ، ماهیگیری ، کشتیرانی ، شیلات ، صنایع نفت و گاز ، ساخت اتومبیل ، برق ، ارتباطات از راه دور ، استخراج معادن و ساخت آسانسور است.

یکی از کاربردهای عالی ، که واقعاً یکی از بزرگترین کارهایی است که از سیم دوچرخه استفاده می کند ، ساخت پل های معلق است که در این صورت از طناب های بکسل بسیار بزرگی استفاده می شود ، که حتی تصور نمی کنم.

منبع:https://mg-trade.ir/why-is-wire-rope-made-of-metal/



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 21
:: بازدید ماه : 216
:: بازدید سال : 684
:: بازدید کلی : 24538